Σάββατο 26 Αυγούστου 2017

8 Aπαραίτητα κριτήρια πριν μάθεις Aστρολογία


Πώς επιλέγω δάσκαλο ή σχολή για να μάθω Αστρολογία; Ποια πρέπει να είναι τα δέοντα προσόντα των διδασκόντων; 
 Ιδού 8 απαραίτητα κριτήρια για να αποφύγω τις «κακοτοπιές»:  

1.Συγκροτημένη προσωπικότητα. 
 Απαραίτητη σε κάποιον που καλώς ή κακώς επηρεάζει πολύ κόσμο σε μεγάλο βαθμό. 

2. Ηθική ακεραιότητα. 
 Σε αυτήν ανάμεσα σε άλλα προφανή, περιλαμβάνεται το αν έχει πραγματικά τις σπουδές που διατείνεται ότι έχει, σε αστρολογικό ή γενικότερα ακαδημαϊκό επίπεδο. 
Με λίγα λόγια, έχει πραγματικό πτυχίο ή πτυχίο μαϊμού; Και αν το έχει, από τί επιπέδου σχολή το πήρε; Μήπως από σχολή- φάντασμα; 
Φυσικά, πάντα υπάρχει η πιθανότητα, όπως και σε άλλους κλάδους, ένα πραγματικό πτυχίο να αποτελεί μια επιπλέον παγίδα για τους ανυποψίαστους. 
Ας μην ξεχνάμε επίσης πως δεν υπάρχει ΚΑΜΊΑ σχολή παγκοσμίως, που να δίνει τίτλο σπουδών με κρατική αναγνώριση ως προς το αντικείμενο της αστρολογίας. Όποιος υποστηρίζει το αντίθετο, απλά κοροϊδεύει τους αφελείς και είναι πολύ εύκολο να το διαπιστώσει κανείς με ελάχιστη έρευνα. 

3. Κίνητρα για την ενασχόληση με την Αστρολογία. 
Τί βάζει πρώτα: Τη δόξα, το χρήμα ή το ενδιαφέρον για το αντικείμενο; Γιατί έγινε αστρολόγος; 
Με προτρέπει να γίνω και εγώ και γιατί; Με ποιον τρόπο με προτρέπει και τι βάζει σε πρώτη μοίρα; Είναι σωστό να προτρέπει κάποιος τους άλλους να ασχοληθούν με κάτι επαγγελματικά, με κύριο επιχείρημα ότι θα αποκτήσουν κοινωνική αναγνώριση ή οικονομική ευμάρεια; 
Σε τι δίνει προτεραιότητα; Στο πώς θα πετύχω επαγγελματικά και θα βρω πολλούς πελάτες ή πώς θα αποκτήσω σωστές γνώσεις; 
Μου ανοίγει πραγματικά επαγγελματικούς ορίζοντες ή ψάχνει «φτηνό εργατικό δυναμικό» για τις επαγγελματικές του δραστηριότητες, ποντάροντας στη φιλοδοξία και τα όνειρά μου; 

4. Πώς καταξιώθηκε ο ίδιος στο χώρο και έχει την απαίτηση να διδάξει άλλους; 
Έχει κάποια δική του (και όχι αντιγραφή) ΈΡΕΥΝΑ ή μελέτη, που είναι βασικό προαπαιτούμενο σε επίπεδο καθηγητών σε οποιοδήποτε κλάδο ή «καταξιώνεται» απλά και μόνο μέσω παρουσίας στα media; 
Έχει πραγματική γνώση ή απλά παπαγαλίζει διδάσκοντας πράγματα, που εύκολα μπορεί να βρει κάποιος σε βιβλία ή στο διαδίκτυο; 
Σε κάθε περίπτωση, έχει δημόσιο έργο να επιδείξει ή ανατρέχει στους τρισευτυχισμένους πελάτες του, που κανείς δεν μπορεί να ελέγξει; 

5. Έχει πολυετή εμπειρία στην άσκηση και κυρίως στη διδασκαλία του αντικειμένου με δημόσια παρουσία ή ασχολήθηκε ελάχιστα χρόνια και θέλει να παραστήσει το «δάσκαλο»; 
Έχει ουσιαστικά προσόντα ή «είναι ότι δηλώνει»; 
Περιστοιχίζεται μακροχρόνια από άξιους συναδέλφους, με δικό τους συγγραφικό και ερευνητικό έργο; 

6. Υπόσχεται «λαγούς με πετραχήλια» ή βάζει τους μαθητές σε μια τίμια διαδικασία εκμάθησης; 

7. Έχει γενικότερη μόρφωση και καλλιέργεια, στοιχεία απολύτως απαραίτητα σε δάσκαλο της Αστρολογίας ή είναι ετερόφωτος, πλασάροντας «ιδανικά» τα «δανεικά»; 

8. Τελικά αυτό που θα πάρω από έναν δάσκαλο ή μια σχολή, θα είναι πραγματική γνώση και εμπειρία ή ένα παντελώς άχρηστο χαρτί, που οποιοσδήποτε μπορεί να παρέχει και θα μου δίνει άλλοθι για να μπορώ να παριστάνω κάτι που δεν είμαι πραγματικά, αστρολόγος εν προκειμένω;

Θανάσης Ματσώτας- Υπεύθυνος σπουδών στην Αστρολογική Σχολή "ΚΟΣΜΌΓΡΑΜΜΑ"